sâmbătă, 16 martie 2019

Pentru ca imi pasa

Prin acesta zona a cimitirului odihneste si tata. Ma doare sufletul sa vad atatea gunoaie langa cei ce-au fost gospodarii satului. Ne-am respectat inaintasii in timpul vietii, de ce sa nu le aratam acelasi respect si acum, cand au trecut in nemurire? Sta in puterea noastra?! O sa spuneti ca au ramas doar batranii in sat iar familiile tinere sunt putine, dar atunci cine face atata gunoi?
Imi amintesc ca in preajma sarbatorilor pascale toti, de la mic la mare, furnicaream in jurul casei din dorinta ca la noi sa fie cel mai curat... Nu doar ca traim intr-o murdarie morala, poate ca asa sunt vremurile, dar am reusit sa murdarim la propriu tot ce ne inconjoara. Si, iertat sa-mi fie, nu-i vorba doar de credinta, tine si de cei 7 ani de acasa. 




Cine are ceva de spus, sa spuna! Orice comentariu va fi apreciat.



2 comentarii:

Multumim!