duminică, 7 aprilie 2019

Corijentul

5 aprilie 2019, în jurul orei 18. Undeva la colţul casei o silueta se iţâi să vadă unde-i proprietara. Mama era în curte, cu alte două persoane, la maximum 15 metri distanţă. În ciuda vârstei înaintate, aceasta îl vede şi-l întreabă ce caută acolo. Văzând că este descoperit, sare repede gardul de la stradă şi se face nevăzut cu bicicleta, către magazinul vechi şi apoi către podul Jăravăţului. Ziua, cu soarele sus! 
Prietene, cred că mă gândesc mai mult eu la viitorul tău! Nu mă interesează pe unde şi ce faci, pentru că mă interesează strict problema mea. Dar ziua nene?! Să nu ţii cont nici de oamenii de pe stradă? E bine să ştii că acea casă este supravegheată video în permanenţă, chiar şi când nu este curent pe retea. Iar tu eşti fotogenic, te-ai uitat de cateva ori direct în obiectiv! Ce-i cu tine? Îţi este dor de foştii colegi? 
Din respect pentru bunicii tăi, părinţii, fraţii şi mai ales pentru copiii tăi, îţi mai dau o şansă. Atenţie, este UNICĂ! Eu mă fac că nu te-am văzut în înregistrări, tu nu mai calci niciodată pe acolo şi suntem chit. 
Mama-i dezamăgită. Deşi ştie multe "poveşti", nu se aştepta să o tratezi tocmai pe ea cu atâta respect. Oricum, la extemporalul ăsta ai luat nota 2. În ciuda "studiilor", eşti total nepregătit! Cât despre morală... Localnicii, cei care văd mai des "catalogul", zic că ai multe note proaste. Să nu rămâi repetent... câţiva ani!

Atenţie! Iert dar nu uit!

Să auzim de bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumim!