duminică, 27 mai 2012

despre alegeri

Tin minte ca m-am amuzat nevoie mare cand imi povesteau parintii mei despre cum se petreceau alegeile la noi in Romania in perioada interbelica,dupa aia nu au mai fost alegeri libere ,in mod special zicala ,,vin ai nostri ,pleaca ai nostri,,.Copil fiind mi se parea ca nu am sa ajung vreodata sa o vad si pe asta,dar uite ca incetul cu incetul ajungem la vorbele inaintasilor nostri.Astazi a fos la noi in sat intalnirea cu oamenii satului a candidatului la primaria comunei noastre ,din partea Partidului Poporului,duminica trecuta a fost cel din partea USL,mancare ,bautura si promisiuni,din astea fara numar zic eu,ce voiam  de fapt sa spun este faptul ca la ambele intalniri erau adunate aceleasi personaje,norocul lor ca nu pot vota de doua ori,o mare risipa ,omul tot pe cine doreste voteaza dar bea ,mananca si bate din palme la toti.

Un comentariu:

Multumim!